DOPRAVA – Česká pošta Balík do ruky

Vyhledáváme a inzerujeme nejvýhodnější nabídky produktů. Nemusíte se proto obávat poštovného ani u objednávek v nižší hodnotě. Zboží vám doručí státní podnik Česká pošta a to přímo do vaší schránky nebo Zásilkovna do sítě odběných míst nejblíže k Vašemu bydlišti.

Doba dodání

  • S ohledem na aktuální mimořádnou situaci a to na pandemii způsobenou COVID-19 se může stát, že bude prodloužena dodací doba zásilek a to z důvodu omezení letecké dopravy a logistického zdržení na nejenom straně zahraničních dodavatelům, ale také na straně České pošty nebo Zásilkovny, neboť tyto dva české subjekty přebírají zahraniční zásilky a rozváží je až k Vám do rukou nebo na odběrná místa.

    Naši dodavatelé dělají co mohou, aby urychlili dobu dodání ale jsou nuceni respektovat vládní nařízení a opatření pro zamezení šíření COVID-19, která se dotýkají omezení dopravy. Doručení zásilky se tak může prodloužit až o 40 pracovních dní k běžné doručovací době.

    Stav vaší objednávky si můžete zobrazit v zákaznické podpoře, kde stačí zadat číslo objednávky a rázem zjistíte informace k vaší objednávce.

    Prosíme naše zákazníky, aby zachovali klid a dodržovali vládou nařízenou karanténu a omezili návštěvy svých prarodičů a lidí, kteří se díky zdravotním problémům mohou klasifikovat jako ohrožená skupina.

    • Doba dodání je uvedena u každého produktu. Standardní dodací doba je 5-40 pracovních dní. U ostatního zboží je dodací doba individuálně uvedena u produktů podle dodavatele a období v roce(Vánoce, jiné svátky). Uváděné dny dodání jsou počítány vždy ode dne odeslání. Maximální doba dodání činí 60 pracovních dní od odeslání zásilky. Pokud zásilka není doručena v této lhůtě, zadejte si reklamaci, zboží Vám pošleme okamžitě znovu nebo vrátíme peníze.
    • Zásilka je doručena(uložena k vyzvednutí) zákazníkovi Českou poštou
    • V případě poškození obalu trvejte na překontrolování obsahu zásilky s pracovníkem České pošty a sepište protokol
    • V případě ztráty zásilky při přepravě zasíláme na své náklady zákazníkovi zboží nové, v tomto případě je potřeba počítat s prodloužením dodací lhůty
    • Objednávky s hodnotou vyšší než 550 Kč mohou být celně projednány, vyměřené CLO a DPH zákazníkovi kompenzujeme dle

    těchto podmínek.

  •  Pravděpodobnost celního projednání u objednávek do hodnoty 3000 Kč je z naší zkušenosti méně než 0,1%
  • Zboží dodává Dodavatel. Obvyklá dodací doba je uvedena u každého produktu. Zákazníci mohou zažádat o znovuzaslání zboží, refundaci kuponem nebo vrácení peněz v případě, kdy není zásilka doručena do 60 dnů ode dne odeslání. Obvyklá doba odeslání zboží od potvrzení objednávky (resp. uhrazení objednávky v případě platby předem) činí 1-5 dnů. Nejzazší termín odeslání zásilky ode dne potvrzení objednávky (resp. uhrazení objednávky v případě platby předem) činí 30 dní.

PLATBA

Bankovním převodem

Jak uhradit objednávku při platbě předem

  1. Po přijetí objednávky vám zašleme potvrzovací email se shrnutím objednaného zboží, kde si můžete zkontrolovat vaše doručovací údaje. V tomto emailu také naleznete pokyny k platbě. Číslo objednávky je variabilním symbolem pro platbu a na základě variabilního symbolu dochází k automatickému párování plateb v našem systému, snažte se prosím uvést do variabilního symbolu (VS) správné číslo objednávky.
  2. Po přijetí platby na náš účet dojde k expedici vaší objednávky. Číslo účtu a důležité pokyny pro platbu naleznete níže:

    Číslo bankovního účtu: 6031787181/5500

    IBAN: CZ2855000000006031787181

    Variabilní symbol = Číslo vaší objednávky

  SWIFT: RZBCCZPP

Platba kartou

  1. Ihned po zvolení možnosti “Kartou online” budete přesměrováni do platební brány, kde rovnou zaplatíte.

Platba složenkou

  1. Osobně na kterékoliv pobočce České pošty zaplatíte poštovní složenkou typu A.