Online podpora, která nespí

phone-call

U nás na odpověď čekat nemusíte

Abychom byli zákazníkům ještě blíže, nabízíme online interaktivní podporu, kde se dozvíte vše, co Vás zajímá.

Jak s online podporou pracovat a co vše v ní naleznete?

one (1)
Prohlédněte si strom odpovědí, získejte přehled a v druhém kroku zvolte, co Vás zajímá
 

  • Stav objednávky
  • Sledování objednávky
  • Zrušení objednávky
  • Změna barvy, velikosti
  • Daňový doklad k objednávce
  • Obecný dotaz

Otevřete reklamační formulář a vyplňte jej online bez toho, aniž byste museli tisknout papír a zadávat údaje o objednávce.

Vložte číslo své objednávky a zvolte, co chcete reklamovat a projděte procesem během pár vteřin.

  • Vytvoření účtu
  • Přihlášení do účtu
  • Historie objednávek
  • Zapomenuté heslo

two
Kliknutím vyberte téma a získejte odpověď